Wednesday, June 1, 2011

pppssssttt,hey u..can u kept a secret?

comel juga pic patung yg saya curi ni
assalamualaikum

mari2..suma kumpul ramai2..buat bulatan
kasi saya duduk di tgh2 okey??
hehe..minta puji ni

mo dgr rahsia ka..
mo ka??
hehehe..sebnarny kan
sebenar benarny kan
saya rasa saya comel la
hahahaha
tedala

ok serius ni
seyes seyes seyes
sebenarnya
saya ni pemalas
lagi2 tulis blog
malas btol saya
saya lebih ska bca blog org
kalau mo tulis tu..aish..malas gila ow

saya rsa mcm mo del sja blog saya yg 1st tu
tp takut kna tempeleng kwn2 saya
sabor je la

knp ow??
msa dulu smgt ni saya tulis blog
tiap hari mesti update
kalau tidak rsa mcm mo mati sja
tp skrg ni
ish ! malas gila
knp2??
saya pun xtau
kalau kamo tau
kasi tau sma saya k

kembalikan la smgt bkobar2 saya menulis blog n memuji diri sendiri dlm blog !!

No comments:

Post a Comment