Monday, May 30, 2011

lets talk about love

assalamualaikum

mari2 kita crita pasal cinta
saya xckp saya plg expert la dlm kes cintan cintun ni
tp saya tau psl girl serba sdkit
xjuga expert biarpun saya pun sorg girl juga
girl complicated ckit
susah mo diramal
tp tp tp..
slaluny psl cinta ni girl la numbeh satu
lg2 bila putus
girl tu akan slahkan diri dia sendiri
girl tu rsa dia huduh la..gmok la..jahat la..xsesuai utk laki tu la
aish!!!!
salah sama sekali
kamo begitu berharga
kalau laki tu putuskan kamo n somehow dpt buat kamo yg rsa bslah
huh..laki tu la yg bodoh cilaka n xguna
jgn sia2 kn air mata kamo mngis utk dia
jgn sia2 kn masa aku pikirkan dia
mmg kamo ada slh ckit
mmg kamo tidak sempurna
laki yg baek akan trima kamo seadany
and in order utk dptkan laki yg sebegitu
kamo dulu yg harus trima diri kamo seadanyaa


n kalau cinta tlalu lama tidak singgah di hati kamo
sabar la
cupid tgh cri psgan yg paling baik utk kamo
*wink wink

No comments:

Post a Comment