Saturday, February 25, 2012

sila baca buku lau mo tau kisah sebenar n takut slh fhm

"lalu engkau uji pula hamba-Mu ini dengan rasa cinta terhadap Yusuf as, maka pertemukanlah aku denganya, atau Engkau hilangkan rasa cinta terhadapnya dari kalbuku."

assalamualaikum
knl nabi Yusuf as .. mst knl kn .. spa xknl ?? nabi plg encem skali .. kta org .. or hadis or something .. eyh .. spa saya ?? ok .. yg aku tau .. kecantikan nabi Yusuf as tu lau ada 5 kecantikan di dunia .. 4 tu suma bg nabi Yusuf .. woahh .. mesti encem kn .. xpnh tgok .. tp tringin mo tgok .. so anyway .. msti tau kisah nabi Yusuf as dan ct zulaikha kn ?? tpu kalau xtau .. hah .. sebelom zulaikha jmp kembali nan nabi Yusuf stlh skian lama ,, mlm sebelom zulaikha berdoa nan Allah SWT mcm diatas .. ok saya ada potong bhgian dpn doa tersebut .. then esoknya .. dia dpt jmp kembali nan nbi Yusuf as .. bhgian last doa tersebut .. hmmmm .. aku mcm fhm ..

bila saat, minit, dan jam tidak lagi dpt membantu 

No comments:

Post a Comment