Wednesday, October 5, 2011

hols !

assalamualaikum

sejak 1st day skolah .. or tadika .. aku benci sekolah .. eyh knp kau tkejut ? kau suka skolah .. ey ? skrg aku yg tkjut .. spa gila suka skolah ? knp suma xsuka skolah .. wpun dpt kumpul ramai2 nan kwn n buat keja gila2 di sekolah .. jmp laki senior yg encem2 .. mencuci mata stiap hari .. tp stu pkataan yg sinonim dengan sekolah itu yg buat aku benci sekolah .. mungkin kau juga benci sekolah atas cbb yg sma .. atau mungkin atas cbb yg berbeza dan kau xstuju dengan cbb aku .. kalau mcm tu .. sila la bincang topik yg sma dlm blog kau .. cbb ini blog aku .. pasti kau suka belajar kn ? cbb aku xsuka .. wpun umur sudah mencapai 19 tahun .. aku blom tua lagi .. tp cukup dewasa utk mgerti kpentingan belajar .. tetap .. aku bencikan perkataan itu ..

tp hari ni start cuti .. kau cemburu ?? pdn muka !

No comments:

Post a Comment