Tuesday, July 19, 2011

ex versus ex double the pain

agak byk sbnrny gmbr dibwh tema angry face di google but somehow saya rsa ini plg mnarik..comel kn?
assalamualaikum

excuse me for bein rude

slama 19 tahun saya hidup
bcouple ny jarang
stkat ni baru 3 ekor monyet lelaki
dan suma dh putus

hari ni sya bgadoh dgn 2 dari 3 bekas kekasih hati konon
yg sorg tu mmg tiap kali kami akan gadoh
tp yg sorg ni agak jrg
but today
suma lepas

dia ckp dia trigt msa kmi couple dlu
saya tny apa yg dia igt
dia boleh ckp psl satu aktiviti dia nan ppuan len
n dia igt dia buat aktiviti itu nan saya
punya mgamok saya ni
aarrggghh!!
nmpk la bha bila couple nan saya dulu msg org len juga
nmpk la bha bila couple dlu saya ni ukan sgalany bg dia
pdhal bila saya bcouple nan dia
i gave my heart n soul tauk
ya la syg kn
kalau xsyg buat apa couple
pelik juga tu

kisah putusny ikatan kami
ukan la beraher dgn baek
kmi putus cara jahat
kmi xcoba utk bkawan
dan mnjadi musuh
stlh lama tputus kmi mnjlinkan hubungan kmbli
tp hny sbg kawan
xsggup utk saya mnyambung kmbli kesah duka yg lama
kmi bkwn smpy skrg
smpy mlm td smpy kmi bgadoh td

sumany kluar
sperti gunung brapi
aherny meletus
sgla kmrhan yg saya tahan
sgala ktdk puasan hati sya
hmpr staun lebih juga saya tahan
aherny td tkluar juga

dia minta maaf stlh dia sedar
btapa sakit saya dibuat begitu
tp malang
bg saya tiada lg kemaafan dlm hati
tiada lg rsa syg pd dia
hanya sakit dan luka yg msh bdarah

tiap kali saya gadoh nan ex2 saya
msti saya skt jantung
rsa darah mndidih sja dlm bdn
sumpah demi sumpah tkluar dr mulut
tp bila hati suda sjok
mnyesal pun ada
lps sumpah dpt apa???
teda otak saya ni

tp saya msh hormat mreka
msh xingin utk mnjadi seorg yg sgt kurg ajar di mata mreka
kerna prnh satu ktika dulu
mreka yg buat saya bahagia

No comments:

Post a Comment