Sunday, June 26, 2011

they said dat dis duh

gmbr curi dr google..ukan saya oww
assalamualaikum

masa saya kecik2 dlu
saya slalu tgok yg lebih tua dr saya bcouple
mcm besh pun ada
tgok diorg senyum2 maen hp
temankan diorg dating
yalakann..mna boleh dating bdua..mesti btiga..
yg ktiga tu saya la..budak kecik xtau pa2
lps tu bila diorg gadoh
saya la yg temankn diorg ngs
bila putus
saya jugala yg dgr diorg sumpah2
kcian saya kan??

tp bila saya besar suda
besala remaja kn
keinginan utk bcouple
ey
besalakan*blushing
jadi bila yg lebih tua dr saya ni
suma tau psl kgatalan saya
haha..mksd saya bcouple
jd sorg2 pun menurunkan ilmu dgn saya
menasihati saya bdasarkan pgalaman mereka

kata mereka
"bila bcouple jgn tlampau serius"
msuk akal la
umur saya pun baru sja 17 masa tu
xkn la mo kawen umur 17
kn kn kn?

kata mereka lagi
"kalau bcouple,jgn abaikan pljrn"
msuk akal la
umur dh naek 18
msuk universiti suda
pljrn penting deh!

mcm2 juga saya lalui spjg dua tahun kgatalan saya
bcouple mksd saya
kdg2 trasa letih pun ada
ceii,bru dua tahun kan

kata mereka lagi
'pgalaman mematangkan,air mata mendewasakn"
adoi
saya xrsa matang atau dewasa suda pun...
ait..saya coba lg skali

ni umur 19 tahun suda
byk jumpa calon tp enthla
msh rsa xmo couple lg
rsany dh ilang gatal
mereka yg tua ni tau ni
saya ilang rsa gatal suda
wah!mereka tkjut

kata mereka blagak tenang
"jgn buang masa mencintai dia yg tdk mencintai kita,dan cobala menerima dia yg mencintai kita"
eyh konpius eyh
rsany mksudny bgini deh
jgn suka org yg xsdar pun kwujudan kita..buang masa sja!!
cobla trima org yg ajak kita couple
ish..ni nmanya gatal thp gaban suda

so
mungkin saya akan menerima dia yg mencintai saya
mungkin la
saya xtau sapa lg
xperlu la tlampau hencem mcm edward cullen
saya xnk yg encem2 ni
xperlu la jambu mcm artis2 korea
lg la saya xnk
xperlu la kaya mcm dato'2
oi geli saya

bg saya yg sedap mata memandang,ikhlas,yg mencintai saya,yg dpt menerima saya seadany saya,dan menghargai saya sudah pun mencukupi..

No comments:

Post a Comment