Wednesday, May 4, 2011

eyes on screen

assalamualaikum

wah!!!kejora dan bintang..drama di astro ria dh abes..
bru td tgok last episode..erm,boleh la last episode ny..happy ending la juga
spa sangka saya follow drama indonesia kn???
saya xfollow pun...

selama 4 bulan saya dalam campus..saya mna ada msa tgok tv
bukan xda tv dlm campus..adala..
tp channel ny terhad..tv1,tv2,tv3,ntv7,8tv dan tv9 sja..
mna ada channel2 yg disediakan oleh astro..
wpun ada tv..tp xda msa mo tgok.
yala,kelas lagi,aktiviti lagi,outing lagi..
kalau xbuat suma tu..
saya lebih suka melelapkan mata..letih kan..ambil la pluang yg ada utk brehat

jadi skrg cuti
saya di rumah kazen saya
tv saya yg punya
tp saya lebih memilih utk tgok channel korea..hehehe

skrg AF tgh mlanda msia
tp tiap kali ada diari af atau siaran ulangan konsert af yg lepas..mna yg saya xpnh tgok
saya akan trus tukar channel
saya xminat la
wpun tv saya yg punya..
saya lebih suka kluar jalan2
bukan selalu say boleh melancong di johor ni

apa tempat2 menarik di jb oh???

No comments:

Post a Comment